جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 21348
تعداد نظرات: ۱

ضرغام حیدریه     « صدای استان »؛ با گذشت چندین ماه از انتصاب بخشداران مرکزی گناوه و دیلم به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری های آن شهرستان ها، متاسفانه جانشینان این بزرگواران تعیین نگردیده است.     رها نمودن این دو جایگاه که متولی مدیریت حدود پنجاه روستا با جمعیتی چند هزار…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 1 خرداد 1398 - 18:04

ضرغام حیدریه

 

 

« صدای استان »؛ با گذشت چندین ماه از انتصاب بخشداران مرکزی گناوه و دیلم به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری های آن شهرستان ها، متاسفانه جانشینان این بزرگواران تعیین نگردیده است.

 

 

رها نمودن این دو جایگاه که متولی مدیریت حدود پنجاه روستا با جمعیتی چند هزار نفری می باشند را هیچ دلیل و منطقی توجیه نخواهد کرد.

 

حال که در فصل برگزاری جلسات کمیته های برنامه ریزی و بررسی، تصمیم گیری و توزیع اعتبارات مربوطه می باشیم، خلا نبودن بخشداران بیشتر احساس می‌گردد. لذا انتظار می‌رود مقامات ارشد اجرایی رفع این نقص را در اولویت برنامه کاری خویش قرار دهند.

 

 

چرا که شایعات و شنیده های بسیاری پیرامون این مهم مبنی بر دخالت اشخاصی خارج از قوه مجریه به گوش می رسد که ( در صورت صحت) تعامل قوه مجریه با سایرین را، به تبعیت از آنان تبدیل کرده است.

 

چگونه هر از چند مدت شنیده می شود که از سوی مراجعی فاقد صلاحیت در این زمینه، افرادی به عنوان گزینه ی بخشداری ( البته به شرط جبران و همکاری در کارزارهای انتخاباتی پیش رو) به مراجع ذیصلاح معرفی شده اما تأیید نشده اند؟!!

 

 

این رویه موجب خدشه دار شدن و تنزل جایگاه و وجهه دولت نیز گردیده است به طوری که برخی از گزینه های احتمالی دولت را مقصر بخشدار نشدن خود می دانند و منت مراجع فاقد صلاحیت بر دوششان سنگینی می کند. مع الوصف جهت خاتمه دادن به اینگونه شایعات و شاید واقعیات، شایسته است استاندار محترم مقتدرانه ورود کرده و مسئله را فیصله دهد.

 

 

 

 


برچسب ها: #ضرغام حیدریه
تعداد نظرات: ۱
احمد
18:04 - 1398/03/01

جناب آقای مهندس حیدریه ضمن تشکر از بابت پرداختن به این موضوع به عرض می‌رسانم با دخالتهای نماینده دائم الدخیل در تمامی امور که حتی شما نیز از آن بی‌بهره نبودید و به گمان خود با جابجایی شما از شهرستان دیلم به امام حسن و سپس بوشهر قصد تخریب جایگاه شما را داشت لکن به لطف خدا هم اکنون جایگاه خوبی در بین انظار مردم دارید. متأسفانه عدم انتصاب بخشدارهای دیلم و گناوه نیز به دلیل علاقه شخصی و سعی در گماردن نیروهای خودی به منظور تامین اهداف انتخاباتی می باشد که یقیناً به حول و قوه الهی اهداف مدنظر حاصل نمی‌گردد.
اندکی صبر سحر نزدیک است

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا