پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 21281
تعداد نظرات: ۰

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم طی صدور پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات راتبریک گفت. به گزارش « صدای استان »؛  روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان دیلم درمتن زهره محنایی آمده است.     بسم ا… الرحمن الرحیم روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی…

تاریخ انتشار: شنبه ، 28 اردیبهشت 1398 - 11:03

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم طی صدور پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات راتبریک گفت.

به گزارش « صدای استان »؛  روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان دیلم درمتن زهره محنایی آمده است.

 

 

بسم ا… الرحمن الرحیم

Image result for ‫زهره محنایی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دیلم‬‎روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی دستگاه ها از یک سو و از سوی دیگر منعکس‌کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می‌گذرد. سلامت یک دستگاه به اتصال اجزای آن و هم‌نوایی و هم‌سازی آنها ارتباط دارد. روابط عمومی‌ها می‌توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص‌کننده روش‌ها و نقص‌های دستگاه مربوط خود باشند.

 

 

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

از برکات و اهداف جمهوری اسلامی ایران، وضع قوانین کاربردی، اجرای دقیق و به موقع آنها، بررسی مسائل اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، برقراری نظم و امنیت، تکریم مردم و خدمت رسانی به هموطنان و در یک کلام فراهم نمودن شرایط مطلوب و ایده آل برای زندگی همه ی انسان ها می باشد و در این راستا برای آگاهی همه ی اقشار جامعه از اقدامات انجام شده، رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی وظیفه ی مهمی است که بر دوش مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه ها و نهادها گذاشته شده است. انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبین، جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی ما تثبیت می نماید و نامگذاری روزی به عنوان روز ملّی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان، بیانگر ارزش و جایگاه والای روابط عمومی می باشد.

 

 

اینجانب فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملّی ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران محترم روابط عمومی ادارات، ارگان ها و نهادهای شهرستان و تمامی دست اندرکاران و مشعل داران این امر خطیر، تبریک و تهنیت عرض نموده امیدوارم بیش از پیش با الهام از هم اندیشی و ابتکار و با استفاده از ظرفیت ها، منابع و ابزار اطلاع رسانی در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم برداشته، توفیق روز افزونشان را در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی از درگاه حضرت حق مسألت می نمایم.

 

 

از تمامی مدیران و مسؤولین سازمان ها و ادارات انتظار می رود با برنامه ریزی و تقویت روابط عمومی ها، این ظرفیت کلیدی و اثر بخش را در تبیین دستاوردهای نظام و سیاست های دولت تدبیر و امید بیش از پیش فعال نمایند.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا