جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 21262
تعداد نظرات: ۰

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره از حضورگسترده‌ی کارکنان بانک صادارات شبانکاره در طرح اکرام ایتام، با زیر پوشش قرار دادن تعدادی کودک بی‌سرپرست خبر داد.   به گزارش « صدای استان »؛ حسین رفیعی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شبانکاره اظهار داشت: بانک صادارات شبانکاره یکی از حامیان و یاوران همیشگی کمیته  امداد…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 25 اردیبهشت 1398 - 13:41

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره از حضورگسترده‌ی کارکنان بانک صادارات شبانکاره در طرح اکرام ایتام، با زیر پوشش قرار دادن تعدادی کودک بی‌سرپرست خبر داد.

Image result for ‫اکرام ایتام‬‎

 

به گزارش « صدای استان »؛ حسین رفیعی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شبانکاره اظهار داشت: بانک صادارات شبانکاره یکی از حامیان و یاوران همیشگی کمیته  امداد امام خمینی (ره) در تمام زمینه‌ها و برنامه‌ها بوده است و در ماه مبارک امسال نیز مدیران و کارکنان پرتلاش با حضوری چشمگیر در طرح خداپسندانه اکرام و ایتام و محسنین شرکت کردند .

 

 

وی در ادامه افزود: در طرح حامیان کودکان نیازمند در ماه مبارک رمضان امسال، تمامی کارکنان بانک صادارات با تکمیل فرم‌های مربوطه و ثبت نام در این طرح، تعدادی از کودکان بی‌سرپرست را تحت پوشش حمایتی خود قرار داده و در ترویج این فرهنگ خداپسندانه در بستر جامعه کمک شایانی نمودند.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا