پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 21251
تعداد نظرات: ۰

پدر و مادر مرحوم احمدرضا شاکر در حالی دست به شکایت از هافبک تیم استقلال زدند که اعضای بدن فرزند خود را به بیماران نیازمند اهداء کردند. باقری، مادر احمد رضا شاکر در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما گفت: «حاضر نیستم قائدی یک روز هم به زندان برود.» به گزارش «صدای استان»؛ واقعیت…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 24 اردیبهشت 1398 - 11:10

پدر و مادر مرحوم احمدرضا شاکر در حالی دست به شکایت از هافبک تیم استقلال زدند که اعضای بدن فرزند خود را به بیماران نیازمند اهداء کردند. باقری، مادر احمد رضا شاکر در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما گفت: «حاضر نیستم قائدی یک روز هم به زندان برود.»

به گزارش «صدای استان»؛ واقعیت این است که مهدی قائدی و احمد رضا شاکر با هم دوست و صمیمی بودند و رفت و آمد آنها با اطلاع خانواده ها بوده و صحبتی که امروز مادر احمد رضا شاکر در برنامه سلام صبح بخیر انجام داد به خاطر صمیمیتی بود که بین فرزندش و مهدی قائدی وجود داشت. مادر احمد رضا شاکر در خصوص اینکه چرا از مهدی قائدی به دادگاه شکایت کرد، توضیح داد مهدی قائدی بعد از تصادف حتی یک پیامک یا تماس با آنها نگرفت تا دلجویی کند و به همین دلیل تصمیم گرفتند تا از این بازیکن شکایت کنند. او به این نکته هم اشاره کرد که تمام هدف آنها کشف حقیقت بود.

اما در روزهای اخیر وکیل بازیکن استقلال هم تلاش کرد با اعتراض به پرونده، ماجرا در دادگاه تجدید نظر مورد بررسی قرار گیرد. او گفت هیچ وقت این قدر مطمئن نبوده که در حادثه ای که رخ داد مهدی قائدی راننده نبوده است.

رای دادگاه بازیکن استقلال در حالی صادر شد که این بازیکن شرایط خوبی از نظر فنی در ترکیب تیم پیدا کرده است و در بازی با صنعت نفت در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا