پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 21221
تعداد نظرات: ۰

امروز صبح رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم به همراه تعدادی از هنرمندان با شاعر پیشکسوت دیلمی هاشم شعله دیدار و گفتگو کرد.   به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم، زهره محنایی در این دیدار ارج نهادن به…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 23 اردیبهشت 1398 - 13:10

امروز صبح رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم به همراه تعدادی از هنرمندان با شاعر پیشکسوت دیلمی هاشم شعله دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم، زهره محنایی در این دیدار ارج نهادن به مقام و شخصیت پیشکسوتان را بسیار مهم دانست و گفت: ادای تکریم و احترام به هنرمندان از مجموعه وظایف کاری ما است و در این راستا هرگونه خدمتی ازدستمان برآید کوتاهی نخواهیم کرد.

 

 

وی افزود: بنا داریم از این پس با همکاری خود هنرمندان چنین برنامه هایی را داشته باشیم و معتقدیم بهترین شیوه برای رشد فرهنگ در جامعه همین ایجاد همدلی است.

 

محنایی با اشاره به اینکه حضور هنرمندان پیشکسوت در کنار جوانان می تواند باعث ایجاد انگیزه و تقویت روحیه باشد بیان داشت: برای پیشرفت و ترقی بیشتر در حوزه فرهنگ و هنری نیاز به تعامل و همکاری بیشتری است و وجود چنین هنرمندانی می تواند در روند و اجرایی برنامه های فرهنگی هنری تاثیرگذار باشد.

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم گفت: هاشم شعله از شاعران محلی سرای این شهرستان از سال ۱۳۴۶ تاکنون در نوشتن شعر محلی فعالیت مستمر داشته و یکی از برگزیدگان محلی سرای جشنواره شعر محلی سنگار افتو درسال ۸۶ بندر دیلم بوده، و قرار است بزودی مجموعه اشعار خودرا بصورت کتاب با نام دیلم دیار من منتشر نماید.

گفتنی است در ادامه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم به همراه جمعی از هنرمندان با اهداء لوح تقدیر و هدیه از زحمات و تلاشهای این شاعر پیشکسوت دیلمی تجلیل بعمل آوردند.

 

 

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا