پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 21214
تعداد نظرات: ۰

مبلغ ۱۳۵ میلیون تومان زکات از اول سال جاری توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) شبانکاره جمع آوری شد.   « صدای استان »؛ حسین رفیعی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شبانکاره در گفت‌وگو با صدای استان، با اعلام این خبر، گفت: مردم مسلمان و مقید منطقه شبانکاره با امین دانستن کمیته امداد امام خمینی(ره) این…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 23 اردیبهشت 1398 - 09:35

مبلغ ۱۳۵ میلیون تومان زکات از اول سال جاری توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) شبانکاره جمع آوری شد.

 

« صدای استان »؛ حسین رفیعی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شبانکاره در گفت‌وگو با صدای استان، با اعلام این خبر، گفت: مردم مسلمان و مقید منطقه شبانکاره با امین دانستن کمیته امداد امام خمینی(ره) این میزان زکات را پرداخت کرده‌اند.

 

وی پرداخت زکات را امری واجب دانست و تصریح کرد: کمیته امداد با اهمیت دادن به امر زکات در جهت احیای این فریضه الهی اقدامات بسیاری انجام داده است.

 

رفیعی اظهار داشت : امسال شاهد لطف کریمانه مردم در پرداخت زکات می‌باشیم که تا به امروز ۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال بصورت نقد و کالا جمع آوری شده که پیش‌بینی می شود تا حصول زکات بصورت کامل این مبلغ به بیش از چهار میلیارد ریال برسد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شبانکاره در پایان ضمن تشکر از خیران این منطقه، گفت: این نهاد با کمک نیکوکاران و مردم نوع‌دوست شبانکاره، خدمات خود را به محرومان و نیازمندان ارائه می‌نماید.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا