پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 21202
تعداد نظرات: ۰

با حکم هیئت حل اختلاف شوراهای اسلامی استان بوشهر، شورای‌های اسلامی شهرهای برازجان و آبپخش در دشتستان منحل شد.   به گزارش « صدای استان »؛ استاندار بوشهر در ارتباط با انحلال شورای دو شهر استان  گفت: با توجه به اینکه دو شورای شهر در استان بوشهر به وظایف خود به خوبی عمل نکردند و…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 22 اردیبهشت 1398 - 09:39

با حکم هیئت حل اختلاف شوراهای اسلامی استان بوشهر، شورای‌های اسلامی شهرهای برازجان و آبپخش در دشتستان منحل شد.
Related image

 

به گزارش « صدای استان »؛ استاندار بوشهر در ارتباط با انحلال شورای دو شهر استان  گفت: با توجه به اینکه دو شورای شهر در استان بوشهر به وظایف خود به خوبی عمل نکردند و از وظایف خود تخطی کردند، رأی به انحلال آنها دادیم.

 

عبدالکریم گراوند اضافه کرد: شوراهای اسلامی شهرهای برازجان و آب‌پخش در شهرستان دشتستان در زمینه تصویب بودجه به وظایف خود عمل نکردند و رأی به انحلال آنها دادیم.

 

 

نشست هیئت حل اختلاف شوراهای اسلامی استان بوشهر با حضور استاندار بوشهر، رئیس کل دادگستری، دو تن از نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس و نماینده‌ای از شورای عالی استان بوشهر تشکیل شد.

 

یکی از مسائل مهمی که باعث شده تا هیئت حل اختلاف شوراهای اسلامی استان بوشهر رأی به انحلال شوراهای اسلامی شهرهای برازجان و آب‌پخش بدهند، عدم تنظیم، مصوب و ابلاغ بودجه در زمان مقرر بوده است.

 

 

حکم انحلال کلی شوراهای اسلامی برازجان و آب‌پخش زمانی عینیت می‌یابد که هیئت حل اختلاف شوراهای اسلامی مرکزی آن‌را تأیید کند./مهر

 

 

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا