جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 21094
تعداد نظرات: ۰

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران در بوشهر ادامه یافت و دریانوردان موفق شد اولین دربی تاریخ فوتبال ساحلی بوشهر را پیروز شود. به گزارش «صدای استان» به نقل از فوتبال بوشهر؛ این بازی که به میزبانی پارس جنوبی در اتوبان امام علی برگزار شد بیش از ۶۰۰ هوادار بوشهری را برای تماشای یک…

تاریخ انتشار: شنبه ، 14 اردیبهشت 1398 - 10:30

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران در بوشهر ادامه یافت و دریانوردان موفق شد اولین دربی تاریخ فوتبال ساحلی بوشهر را پیروز شود.

به گزارش «صدای استان» به نقل از فوتبال بوشهر؛ این بازی که به میزبانی پارس جنوبی در اتوبان امام علی برگزار شد بیش از ۶۰۰ هوادار بوشهری را برای تماشای یک بازی خاص به ورزشگاه اورده بود.

ابتدای بازی پارس جنوبی توسط میرشکاری به گل رسید اما در ادامه رضا ندومی و حسن جوادی برای دریانوردان گلزنی کردند.این دو گل بازی را عوض کرد و پارسی ها برای رسیدن به گل با مانعی به نام میلاد فتوت گلر آماده دریانوردان مواجه شدند.درخشش گلر گناوه ای درون دروازه دریانوردان یکی از عوامل برد آنها در این بازی بود.زائر ابراهیمی گل سوم دریانوردان را در وقت سوم به ثمر رساند.

اواخر بازی دریایی گلزنی کرد اما این گل باعث نشد تا بازی به تساوی کشیده شود!

در حاشیه این دیدار:

استقبال بسیار خوبی از این بازی به عمل آمده بود و خانواده ها بخصوص از محله صلح آباد راهی ورزشگاه شده بودند.

ابتدای بازی و در حرکتی زیبا بازیکنان پارس جنوبی هر کدام با شاخه گل به استقبال نیمکت دریانوردان رفتند و به برادران طبیب نژاد ادای احترام کردند.

علی رضا صمیمی گلر پر افتخار و بوشهری تیم ملی فوتسال ایران برای دیدن این بازی به استادیوم آمده بود.

علی نادری سرمربی پارس جنوبی در این بازی روی نیمکت حضور نداشت!

مسلم مسیگر کاپیتان با تجربه پارس جنوبی که از لیگ کویت به تازگی بازگشته در ورزشگاه بود و به احتمال زیاد از بازی های بعدی تیمش را همراهی خواهد کرد.

سوت پایان بازی که زده شد شادی برادران طبیب نژاد در نوع خود جالب توجه بود .حسین طبیب نژاد روی زمین سجده کرد و با صدای بلند خدا را فریاد می زد.عباس طبیب نزاد سرمربی دریانوردان  هم با مشت های گره کرده اشک می ریخت تا مشخص شود این برد چقدر برای آنها مهم بوده است.

بازیکنان دریانوردان پس از برد در این دربی بوشهری ها از شدت خوشحالی سرمربی تیمشان را به هوا پرتاب کردند.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا