سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 21010
تعداد نظرات: ۰

عبدالله ویسی برای ادامه کار در تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر، شروطی را برای مدیران این باشگاه گذاشته است.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 11 اردیبهشت 1398 - 10:01

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالله ویسی، سرمربی سابق تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان، سپاهان اصفهان و … که سابقه قهرمانی در لیگ پانزدهم را دارد، موفق شد در لیگ آزادگان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر را برای دومین بار به لیگ برتر برساند هنوز تکلیفش برای فصل آینده روشن نیست و ادامه همکاری با این تیم را منوط به شرایط خاصی کرده است که می‌توان گفت عملی شدن آن‌ها تماما به نفع شاهین بوشهر خواهد بود و برای حضور قدرتمند بوشهری‌ها در فصل آینده لیگ برتر ضرورت دارد.

از جمله این درخواست ها، می‌توان به سرمایه گذاری مناسب برای حضور در لیگ برتر اشاره کرد تا آن‌ها بتوانند بدون دغدغه مالی در این مسابقات حاضر شوند. همچنین ویسی مصمم شده تا در فصل بعد در رده امید، فقط از بازیکنان بومی استفاده کند و ۵-۶ بازیکن درجه یک فوتبال کشور که شایستگی بازی در تیم ملی را داشته باشند به این تیم اضافه کند. او وعده داده در صورتی که برای فصل بعد در شاهین ماندگار شود این تیم را در نیمه بالایی جدول حفظ می‌کند.

ویسی در ۱۳ دیداری که هدایت شاهین را بر عهده داشت به ۷ پیروزی و ۶ تساوی دست یافت تا این تیم بوشهری با نایب قهرمانی در لیگ یک، پس از هفت سال دوباره لیگ برتری شود.

ویسی در گذشته اعلام کرده بود که اولویت اول تا سوم او ادامه همکاری با شاهین است. مسئولان باشگاه نیز با توجه به عملکرد خوب او در صدد هستند تا با برآورده کردن خواسته‌های این مربی جوان، او را در بوشهر حفظ کنند، زیرا ایجاد تغییرات غیر ضروری در کادر فنی، آن هم در شرایط متزلزلی که این تیم در اولین فصل حضورش در لیگ برتر خواهد داشت یک ریسک بزرگ به شمار می‌آید، از طرف دیگر پیدا کردن مربی کاربلدی مانند ویسی که حالا محبوبیت فراوانی نزد مردم بوشهر دارد، اصلا کار آسانی نخواهد بود. با این تفاسیر ادامه همکاری ویسی و شاهین در فصل آینده لیگ برتر تا حدود زیادی قطعی شده است و باید منتظر تمدید قرارداد رسمی ۲ طرف بود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا