جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 20996
تعداد نظرات: ۰

تب و تاب انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر، هر روز پررنگ تر می شود و در همین بین شنیده های انتخاباتی امروز خبرنگار صدای استان  بر مشخص شدن اعضای ستاد عبدالکریم جمیری حکایت دارد.   به گزارش « صدای استان » ؛ طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، زمان ثبت نام از داوطلبان نمایندگان مجلس…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 10 اردیبهشت 1398 - 16:02

تب و تاب انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر، هر روز پررنگ تر می شود و در همین بین شنیده های انتخاباتی امروز خبرنگار صدای استان  بر مشخص شدن اعضای ستاد عبدالکریم جمیری حکایت دارد.

 

به گزارش « صدای استان » ؛ طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، زمان ثبت نام از داوطلبان نمایندگان مجلس دوره آینده، Image result for ‫عبدالکریم جمیری‬‎دهم آذرماه ۱۳۹۸ خواهد بود تا بعد از آن، کاندیداهایی که بتوانند از پیچ شورای نگهبان گذر کنند، برای راهیابی به صحن بهارستان با یکدیگر رقابت کنند.

 

 

با این حال، داوطلبان نمایندگی مردم در حوزه های مختلف استان بوشهر مدت هاست، فعالیت و رایزنی های انتخاباتی خود را آغاز کرده اند و هرچه به تاریخ دوم اسفندماه نزدیک تر می شویم، تنور شایعات و شنیده های انتخابات مجلس داغ تر می شود.

 

 

یکی از گزینه های جبهه اصولگرای استان که مدت هاست خبر حضور وی در انتخابات حوزه بوشهر، گناوه و دیلم، قطعی شده، عبدالکریم جمیری است.

 

 

وی جزو مهمترین گزینه های اصولگرا در انتخابات حوزه بوشهر به حساب می آید و سابقه پوشیدن ردای نمایندگی مردم این حوزه در مجلس شورای اسلامی را در کارنامه دارد که البته در جبهه و جریان اصولگرا هم مخالفان و رقبایی همچون جعفر پورکبگانی، شکرالله عطارزاده و غلامعلی میگلی نژاد دارد و در صورت تائید صلاحیت و حضور همه آنها، رقابت ایشان با یکدگیر آبستن اتفاقات جالبی خواهد بود.

 

 

طبق شنیده های خبرنگار صدای استان، به تازگی عبدالکریم جمیری، اعضای ستاد انتخاباتی خود را به شرح ذیل مشخص نموده است:

 

نصرالله شفیعی
عبدالحسین بهزادی
علی موحدی
محمود معتمدی
قنبر پور
علیرضاهنرمند
رسول اسکندی
میلادعباس زاده
زهرا رضایی
محمدصادق بحرانی

 

شنیده ها حاکی است در حال حاضر ریاست این ستاد را خود جمیری برعهده داره و در آینده بین نصراله شفیعی و عبدالحسین بهزادی یک نفر را بعنوان مسئول ستاد خویش انتخاب خواهد کرد.

 

نکته جالب چینش فوق، حضور چندجوان دراین ستاد است که تا پیش از این مدعی جوانگرایی و حضور و حمایت از یک‌چهره جوان تر بعنوان کاندیدای جریان اصولگرایی بودند.

 

 

 

 

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا