سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 20991
تعداد نظرات: ۰

نایب رئیس شورای شهر بوشهر تصریح کرد: انتظار داریم نماینده مجلس و مسئولین استان فقط برای عکس گرفتن کنار تیم شاهین شهرداری نیایند و از حالا هر کمکی می خواهند بکنند به صورت شفاف اعلام کنند.     به گزارش « صدای استان »؛ روح اله نصرتی در نطق پیش از دستور خود در جلسه…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 10 اردیبهشت 1398 - 14:45

نایب رئیس شورای شهر بوشهر تصریح کرد: انتظار داریم نماینده مجلس و مسئولین استان فقط برای عکس گرفتن کنار تیم شاهین شهرداری نیایند و از حالا هر کمکی می خواهند بکنند به صورت شفاف اعلام کنند.
Related image

 

 

به گزارش « صدای استان »؛ روح اله نصرتی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا، ضمن تبریک موفقیت بزرگ تیم شاهین شهرداری به لیگ برتر به کادر فنی، بازیکنان، هواداران و اعضای شورا و شهردار بوشهر گفت: در طول فصل سختی های بسیاری براى اداره این تیم توسط شهردارى و شورا تحمل شد تا امروز این تیم به لیگ برتر صعود کرد.

 

 

وی با انتقاد از نماینده مردم بوشهر در مجلس و بعضى از مسئولین استان گفت: برخی در روز آخر فقط آمدند و با تیم شاهین عکس گرفتند در حالی در طول فصل هیچ خبری از آنها نبود و فقط اعضای شورا و شهرداری بودند که به تنهایى در کنار تیم بودند و همه سختی هاى تامین هزینه های تیم را متحمل شدند.
نصرتی تاکید کرد: از مسئولین استان و نماینده بوشهر در مجلس درخواست داریم هر کمکی که می خواهند براى این تیم انجام دهند همین الان  مشخص و شفاف اعلام کنند چرا که امروز شاهین نیازمند کمک همه مسئولین استان است.

 

وى افزود: باید قبل از آغاز بازی هاى تیم فوتبال شاهین، نوع کمک ارگان هاى مختلف به این تیم مشخص شود تا شاهد حضور قدرتمند شاهین شهرداری در لیگ برتر باشیم.

 

نایب رئیس شوراى اسلامى شهر بوشهر در پایان گفت: شیرینی صعود شاهین به لیگ برتر وقتی شیرین تر می شود که به  ایران جوان بوشهر دیگر تیم شهر بوشهر هم کمک کنیم لذا از اعضای شورا درخواست دارم در مورد تیم ایران جوان هم مثل همیشه نگاه حمایتی داشته و این تیم را تنها نگذاریم تا شاهد درخشش دیگر تیم شهر در فوتبال ایران و بازگشت دوباره آنها به سطح اول فوتبال  کشور باشیم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا