شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 20878
تعداد نظرات: ۱

با شروع سال جدید، فعالیت افراد برای کاندیداتوری در انتخابات بیشتر مشخص شده و هر روز باید منتظر نمایان شدن کاندیداهاى جدید بود.   به گزارش « صدای استان »؛ هفته گذشته خبری مبنی بر حضور حسین هاشم‌زاده در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه شهرستان دشتستان منتشر شد.   براساس شنیده‌ها گفته می‌شود کیوان…

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 5 اردیبهشت 1398 - 20:43

با شروع سال جدید، فعالیت افراد برای کاندیداتوری در انتخابات بیشتر مشخص شده و هر روز باید منتظر نمایان شدن کاندیداهاى جدید بود.

 

به گزارش « صدای استان »؛ هفته گذشته خبری مبنی بر حضور حسین هاشم‌زاده در انتخابات Related imageمجلس شورای اسلامی از حوزه شهرستان دشتستان منتشر شد.

 

براساس شنیده‌ها گفته می‌شود کیوان هاشم‌زاده برای اینکه جایگاه خود به عنوان شورای شهر بوشهر را از دست ندهد و مجبور به استعفا از این سمت نشود، خود را برای انتخابات مجلس در شهرستان دشتستان آماده می‌کند.

 

بر همین اساس وى با سر زبان انداختن نام برادر خود قصد سنجیدن وضعیت سیاسی و بازخوردها در شهرستان داشته است اما قطعاً از بین این دو برادر، آن که کاندیدا خواهد شد کیوان است و مطرح شده نام حسین هاشم‌زاده یک شگرد سیاسى و رسانه‌اى است.

 

هاشم‌زاده اصالتاً دشتستانی است که هیچ‌گونه سابقه مدیریتی در کارنامه خود ندارد و به احتمال بسیار قوى با پرچم اصولگرایی وارد انتخابات مجلس خواهد شد .

 

گفتنی است، حضور وی در شورای شهر بوشهر با حواشی زیادی همراه بود.

 

نکته جالب در خصوص کیوان هاشم‌زاده این است که وى خود را پرچم‌دار مبارزه با لیبرالیسم و غرب‌گرایی معرفى مى‌کند و همزمان بنز سوار مى‌شود.

 

ظواهر امر نشان مى‌دهد با داغ شدن تنور انتخابات مجلس، باید منتظر بازى‌ها، شگردها و کلک‌هاى سیاسى و رسانه‌اى زیادى بویژه در حوزه دشتستان بود!


تعداد نظرات: ۱
یک آگاه
20:43 - 1398/02/05

اصلا نیازی نیت استعفا داده، افراد عضو شورای شهر نیازی به استعفا ندارند

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا