جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 20585
تعداد نظرات: ۰

ایرانجوانی ها از زمان آمدن حمید کللی فرد روند امتیازگیری را یاد گرفته اند و شاید اگر در نیم فصل اول و دوران باختهای پیاپی چند مساوی را گرفته بودند حالا بدون دغدغه و استرس لیگ دو را ادامه میدادند. به گزارش «صدای استان » به نقل از فوتبال بوشهر؛ ایرانجوان در یک هوای بارانی…

تاریخ انتشار: شنبه ، 17 فروردین 1398 - 09:45

ایرانجوانی ها از زمان آمدن حمید کللی فرد روند امتیازگیری را یاد گرفته اند و شاید اگر در نیم فصل اول و دوران باختهای پیاپی چند مساوی را گرفته بودند حالا بدون دغدغه و استرس لیگ دو را ادامه میدادند.

به گزارش «صدای استان » به نقل از فوتبال بوشهر؛ ایرانجوان در یک هوای بارانی کاسپین قزوین را شکست داد اما هوادارانش نود دقیقه زیر بارش شدید باران روی سکوها تیمشان را تنها نگذاشتند تا مانند برخی نه سهام بخواهند نه مدیریت و نه ابزاری برای خودنمایی،تنها نکته ای که در تصویر میتوان مشاهده کرد عشق به تیم است که سرما و گرما برایشان مهم نیست.

در دیگر عکسی که انتخاب شده ،نیمکت امیدوار تیم بوشهری است که دوست دارد از دو بازی آینده ۴ یا ۶ امتیاز بگیرد و با خیالی آسوده در لیگ دو ماندگار شوند.بازیکنان جوانی که در این فصل بی مهری های فراوانی دیدند اما تا روز آخر امیدوارانه برای ماندگاری یکی از سازنده ترین تیمهای یک دهه اخیر فوتبال ایران تلاش می کنند.

ایرانجوان یک فصل سراسر استرس و کابوس وار را طی کرده و در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابتها دوست دارد خوب امتیاز بگیرد و البته تعداد تیمهای سقوط کننده کم شود تا خبرهای  خوب این هوادار را خوشحال کند.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا