سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 19935
تعداد نظرات: ۰

ملی پوشان فوتبال ساحلی کشورمان پس از استراحت یک ماه و نیم ، از دوشنبه تمرینات خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آغاز خواهند کرد. به گزارش «صدای استان»؛ مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا از ۱۶ تا ۲۶ اسفند در تایلند برگزار می‌شود تا براساس آن سه تیم نخست قاره کهن برای حضور در جام…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 8 بهمن 1397 - 10:15

ملی پوشان فوتبال ساحلی کشورمان پس از استراحت یک ماه و نیم ، از دوشنبه تمرینات خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آغاز خواهند کرد.

به گزارش «صدای استان»؛ مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا از ۱۶ تا ۲۶ اسفند در تایلند برگزار می‌شود تا براساس آن سه تیم نخست قاره کهن برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۹ پاراگوئه مشخص شود.

قرار بود ساحلی بازان کشورمان اردوی آماده سازی خود را برای حضور در این رقابت‌ها در برزیل و با انجام پنج بازی دوستانه پیگیری کنند که با لغو این اردو، آنان چهار اردوی داخلی در استان‌های بوشهر و هرمزگان برپا خواهند کرد.

نخستین اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی به منظور آماده سازی برای مسابقات قهرمانی آسیا هشتم تا سیزدهم بهمن در بوشهر برگزار می‌شود.

مارکو اوکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی، ۱۵ بازیکن رابه این اردو دعوت کرده است که هشت نفر از آنان از تیم پارس جنوبی بوشهر پرافتخارترین تیم لیگ برتر فوتبال ساحلی هستند.

محمد احمدزاده، مسلم مسیگر، حمید بهزادپور، مصطفی کیانی، محمد مرادی، علی میرشکاری، محمد معصومی زاده و امیرحسین اکبری (پارس جنوبی بوشهر) ، پیمان حسینی، فاروق پسنده، سعید پیرامون، احسان درا، علی درویش متولی، وحید قلی پور و محمدعلی مختاری ، ملی‌پوشانی هستند که در اردوی تیم ملی شرکت خواهند کرد.
منبع:صداوسیما


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا