جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 19053
تعداد نظرات: ۰

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا ی شهر بوشهر گفت: در راستای حمایت از تیم شاهین شهرداری بوشهر بودجه شش میلیارد تومانی برای فصل جاری تیم در شورای شهر بوشهر به تصویب رسیده است. به گزارش «صدای استان» به نقل از تسنیم؛ ندا عبدالله‌زاده در نشست شورای شهر بوشهر با تاکید بر حمایت همه جانبه…

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 22 آذر 1397 - 14:20

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا ی شهر بوشهر گفت: در راستای حمایت از تیم شاهین شهرداری بوشهر بودجه شش میلیارد تومانی برای فصل جاری تیم در شورای شهر بوشهر به تصویب رسیده است.

به گزارش «صدای استان» به نقل از تسنیم؛ ندا عبدالله‌زاده در نشست شورای شهر بوشهر با تاکید بر حمایت همه جانبه از تیم شاهین بوشهر اظهار داشت: با حمایت اعضای شورا و شهردار بوشهر تیم شاهین شهرداری  بوشهر مشکل بودجه  ندارد.

وی با بیان اینکه نامه چهار عضو  شورای شهر بوشهر که سئوالاتی در مورد عملکرد تیم داشتند در شهریورماه به کمیسیون بودجه ارجاع داده شد افزود: به سبب شرایط حساس تیم شاهین بوشهر که در کوران بازی‌ها قرار داشت تصمیم گرفته شد که در نیم فصل جلسه پیرامون موضع گرفته شود و سئوالات اعضاء شورای شهر و همچنین مسائل و مشکلات تیم در صحن شورا بررسی شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا ی بوشهر از تصویب بودجه شش میلیارد تومانی برای تیم شاهین بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: دغدغه همه اعضای شورا حضور قدرتمندانه شاهین در لیگ دسته یک است و بودجه شش میلیارد تومانی برای فصل جاری تیم شاهین بوشهر در شورا به تصویب رسیده است.

عبدالله‌زاده تاکید کرد: درخواست می‌خواست کادر فنی  تیم شاهین بوشهرکه دغدغه زیادی دارند با آرامش بیشتری به کار خود ادامه بدهند و این قول را به همه هواداران شاهین میدهیم که این تیم مشکل بودجه ندارد.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا