جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 18231
تعداد نظرات: ۰

فرماندار دشتستان استان بوشهر گفت: از مجموع ۱۹ هزار واحد مسکونی روستایی نیازمند مقاوم سازی در این شهرستان اکنون ۱۰ هزار خانه با پرداخت تسهیلات بنیاد مسکن بازسازی شده است. به گزارش«صدای استان»؛ ارسلان زارع روز چهارشنبه درحاشیه طرح سرشماری مسکن روستایی در گفت وگو با ایرنا افزود: هم اکنون ۵۳ درصد واحد های مسکونی…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 25 مهر 1397 - 12:57

فرماندار دشتستان استان بوشهر گفت: از مجموع ۱۹ هزار واحد مسکونی روستایی نیازمند مقاوم سازی در این شهرستان اکنون ۱۰ هزار خانه با پرداخت تسهیلات بنیاد مسکن بازسازی شده است.

به گزارش«صدای استان»؛ ارسلان زارع روز چهارشنبه درحاشیه طرح سرشماری مسکن روستایی در گفت وگو با ایرنا افزود: هم اکنون ۵۳ درصد واحد های مسکونی شهرستان دشتستان مقاوم است.

وی بیان کرد: طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی یکی از طرح های خوب است که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا می شود.

زارع ادامه داد: این آمارگیری می تواند پایه ای برای برنامه ریزی های بهتر مسکن و معیشت مردم باشد.

وی گفت: شهرستان دشتستان به لحاظ مقاوم سازی مسکن روستایی در بین شهرستان های استان بوشهر جایگاه دوم را دارد.

فرماندار دشتستان بیان کرد: مقاوم سازی خانه های روستایی نگرانی از پیامدهای زلزله و حوادث دیگر را کمتر کرده است طوریکه در پنج سال گذشته که شاهد وقوع چند زمین لرزه بیش از چهار و نیم و حتی پنج ریشتری در شهرستان بوده ایم هیچ گونه تلفات جانی نداشت و حتی خسارت واحدهایی که مقاوم سازی شده است، صفر بود.

وی از روستائیان خواست که با دریافت تسهیلات نسبت به مقاوم سازی مسکن پیشرو باشند و همکاری کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا